Obchodné podmienky

Vysvetlivky pojmov

Prevádzkovateľ - prevádzkovateľom Služby je firma:
Martin Gulač - MG studio
Záhradná 637, Čachtice 916 21, Slovensko
IČO: 43884539, DIČ: 1078747670

Server Tulko -  internetové strány : www.tulko.sk, www.tulko.cz

 

 

1.Všeobecné ustanovenie

 

Spoplatnené služby môžu využívať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami.

Medzi spoplatnené služby patria :

Galéria psov:

Sponzorovanie psov

Topovanie psov

Služby:

Sponzorovanie služieb

Topovanie služieb

Inzercia:

Topovanie inzerátov

Sponzorovanie inzerátov

Výstavy akcie:

Sponzorovanie výstav/akcií

Topovanie výstav/akcií


Niektoré  typy spoplatnených služieb je možné medzi sebou kombinovať

 

2.Cenník služieb

 Cenník služieb v našom internom informačnom systéme.

Galéria psov

a) Sponzorovanie psov

Zvýhodnením sa zmení farba pozadia nadpisu psa na výraznejšiu zelenú, a meno psa na žltú farbu, ďalej pribudne veľká labka v pravo v profile psa, čím mu zaistíte, že návštevníci nepriehliadnú profil Vášho psa!

CENNÍK sponzorovania psov

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

10 dni

1.00  €

25 KC

1000

20 dni

1.80  €

45 KC

1800

30 dni

2.50  €

62,5 KC

2500

50 dni

4.00  €

100 KC

4000

Na trvalo*

100.00  €

2500 KC

100000

b) Topovanie psov

Topovanie psíka sa robi pomocou Vašich kreditov kurzom 1:1.


Topovaním profilu psa získate pre svojho psíka lepšiu pozíciu v TOP 50 a tým mu zaistíte veľké množstvo návštev. Pokiaľ chcete, aby Váš psík bol vždy na prvej pozícii, tak je táto voľba určená priamo pre Vás. Psíkovi zvyšujete pozíciu kliknutím na tlačítko topovať, kde zadáte počet kostičiek, ktoré chcete pridať Vášmu psíkovi.

 

Služby

a) Sponzorovanie služieb

Sponzorované služby sú najvýhodnejšou formou propagácie Vašej firmy, nakoľko predbiehajú všetky pridané služby (aj zvýhodnené) a zobrazujú sa vo všetkých sekciách vždy na vrchu stránky. Sponzoravať službu môžete neobmedzene dlho.

CENNÍK sponzorovania služieb

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

1 deň

1.00 €

25 KC

1000

2 dni

2.00 €

50 KC

2000

3 dni

3.00 €

75 KC

3000

4 dni

4.00 €

100 KC

4000

5 dni

4.50 €

112,5 KC

4500

6 dni

5.50 €

137,5 KC

5500

7 dni

6.00 €

150 KC

6000

14 dni

11.50 €

287,5 KC

11500

b) Zvýhodnenie služieb

Zvýhodnením služieb sa zmení farba pozadia nadpisu služby na výraznejšiu zelenú, a meno služby na žltú farbu, ďalej pribudne veľká labka v pravo v profile služby, čím  zaistíte, že návštevníci nepriehliadnú profil Vašej firmy!

CENNÍK zvýhodnenia služieb

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

10 dni

2.00 €

50 KC

2000

20 dni

3.80 €

145 KC

3800

30 dni

5.50 €

212,5 KC

5500

50 dni

9.00 €

350 KC

9000

Na trvalo*

200.00 €

5000 KC

200000

Inzercia

a) topovanie inzerátu 

Bežné inzeráty sa radia podľa dátumu vloženia. Aj topované inzeráty majú svoj dátum, podľa ktorého sa radia. V praxi topovanie prebieha tak, že sa Vášmu inzerátu priradí dátum v budúcnosti, do ktorého je topovaný a podľa ktorého sa radí medzi ďalšími TOP inzerátmi. Po dobu svojho zvýhodnenia sa zobrazuje vždy nad všetkými bežnými inzerátmi. Inzeráty je samozrejme možné topovať niekoľkokrát za sebou a tým ich neustále udržovať hore. Aby sa užívateľom nezobrazovali stále tie isté inzeráty, funguje tu určitá drobná regulácia. Inzerát si môžete topovať maximálne na 28 dní.

CENNÍK topovania inzerátov

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

1 deň

0.30 €

7,5 KC

300

2 dni

0.60 €

15 KC

600

3 dni

0.90 €

22,5 KC

900

4 dni

1.20 €

30 KC

1200

5 dni

1.40 €

35 KC

1400

6 dni

1.60 €

40 KC

1600

7 dni

1.70 €

42,5 KC

1700

14 dni

3.00 €

75 KC

3000

 

 b) sponzorované inzeráty 

Sponzorované inzeráty sú najvýhodnejšou formou propagácie Vášho inzerátu, nakoľko predbiehajú všetky pridané inzeráty (aj topované) a zobrazujú sa vo všetkých sekciách vždy na vrchu stránky. Sponzoravať inzerát môžete neobmedzene dlho.

CENNÍK sponzorovaných inzerátov

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

1 deň

1.00 €

25 KC

1000

2 dni

2.00 €

50 KC

2000

3 dni

3.00 €

75 KC

3000

4 dni

4.00 €

100 KC

4000

5 dni

4.50 €

112,5 KC

4500

6 dni

5.50 €

137,5 KC

5500

7 dni

6.00 €

150 KC

6000

14 dni

11.50 €

287,5 KC

11500

 

Výstavy / akcie

a) Sponzorovanie výstav/akcií

Sponzorovanie výstavy / akcie je najvýhodnejšou formou propagácie Váších výstav / akcií, nakoľko predbiehajú všetky pridané výstavy / akcie a zobrazujú vždy na vrchu stránky. Sponzoravať výstavy / akcie  môžete neobmedzene dlho.

CENNÍK sponzorovaných výstav / akcií

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

1 deň

1.00 €

25 KC

1000

2 dni

2.00 €

50 KC

2000

3 dni

3.00 €

75 KC

3000

4 dni

4.00 €

100 KC

4000

5 dni

4.50 €

112,5 KC

4500

6 dni

5.50 €

137,5 KC

5500

7 dni

6.00 €

150 KC

6000

14 dni

11.50 €

287,5 KC

11500

 

b) Zvýhodnenie výstav/akcií

Zvýhodnením výstavy / akcie sa zmení farba pozadia nadpisu výstavy / akcie na výraznejšiu zelenú, a názov výstavy / akcie na žltú farbu, ďalej pribudne veľká labka v pravo v profile výstavy / akcie, čím zaistíte, že návštevníci nepriehliadnú profil Vašej výstavy / akcie!

CENNÍK zvýhodnenia výstav / akcií

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

10 dni

2.00 €

50 KC

2000

20 dni

3.80 €

145 KC

3800

30 dni

5.50 €

212,5 KC

5500

50 dni

9.00 €

350 KC

9000

Na trvalo*

100.00 €

2500 KC

100000

 

Kto videl ?

Aktivácia služby "kto videl?" Vám umožňuje zistiť, kto si prezerá profil Vášho psa, inzeráty, služby a výstavy. Budete vidieť kto z registrovaných užívateľov si prezeral Váš profil a koľko krát.

CENNÍK služby kto videl ?

Platnosť

Cena EUR

Cena CZ

Počet bodov

30 dni

1.00 €

25 KC

1000

60 dni

1.90 €

47,5 KC

1900

100 dni

3.30 €

82,5 KC

3300

150 dni

4.50 €

112,5 KC

4500

 

*Služby označené hviezdičkou sú služby, ktoré sa aktivujú natrvalo. Garantujeme Vám zobrazenie služby natrvalo (počas celej funkčnosti serveru tulko), avšak min na 3 roky od aktivácie, pokiaľ by server tulko skončil prevádzku skôr vrátime Vám zvyšnú čas peňazí. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo meniť ceny a rozsah poskytovaných a prezentovaných služieb bez predchádzajúceho upozornenia a informácie uvedené na stránkach Server Tulko sú pre prevádzkovateľa nezáväzné. 

 

3. Spôsob objednávania darčekov

Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu darceky@tulko.sk, kde uvediete presný názov darčeka, Vašu veľkosť, Vaše meno, Vašu presnú adresu a telefónne číslo.

Podmienkou pre platnosť objednávky je počet bodov za ktoré ste si vybrali Váš darček, vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Po zaslaní objednávky vám automaticky obratom príde potvrdenie o prijatí objednávky.

3.1. Povinnosti dodávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

1. Druh darčeku.

2. Darček, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

 

Nezodpovedáme za:

1. Oneskorené dodanie darčeku zavinené poštou.

2. Oneskorené dodanie darčeku zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

3 Za poškodenie zásielky zavinené poštou.

4. Výber darčeka zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že darček už má, alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto darček nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

3.2 Povinnosti objednávajúceho

Objednávajúci sa zaväzuje:

1. Objednaný darček prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad nám ich bezodkladne oznámiť.

 

3.3 Body za darčeky

Body za darčeky v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru, nemenia sa v objednávke pri znížení, alebo zvýšení cien v budúcnosti. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, zmeny bodov za darčeky v prípade zmeny peňažných kurzov.

 

3.4 Dodacie podmienky

Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme postupne.

Akákoľvek zmena stavu vašej objednávky vám bude oznámená informačným mailom

 

3.5 Termín dodania

Dodacia lehota je vždy nasledujúci mesiac po uzavierke do 14 dňa nasledujuceho mesiaca.

Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 2 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne mailom.

Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.

V prípade, že objednaný darček nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky...).

 

3.6 Spôsob dodania

Objednaný darček zasielame buď poštou, alebo balíkom 2. triedy.

 

3.7 Poštovné

Poštovné pri zasielaní prostredníctvom Slovenskej, alebo Českej pošty je pre každú vybavenú objednávku v inej hodnote. Ceny poštovného sú uvedené pri každom darčeku zvlášť a platia pre Slovenskú a Českú republiku.

 

Vrátené zásielky

Po prevzatí darčeku zákazníkom nám vždy prichádzajú výpisy z pošty o doručení zásielky. Tieto pravidelne kontrolujeme. Pokiaľ nám výpis dlhšie nepríde, vyzveme zákazníka prostredníctvom mailu aby si zásielku vyzdvihol, prípadne nás informoval, či zásielku prebral alebo neprebral. Pokiaľ však zákazník neodpovedá na našu výzvu a táto zásielka (platí aj keď si zákazník opakovane nepreberá zásielky tovaru, ktorý si u nás objednal) sa nám vráti bez toho, aby nás zákazník upozornil na jej vrátenie či už z dôvodu poškodenia zásielky, prípadne akéhokoľvek iného dôvodu, zásielku mu opätovne nezašleme a rovnako nevybavíme ani jeho ďalšie objednávky.

Pokiaľ si zákazník nestihol alebo nemohol zásielku prebrať v stanovenom termíne a informuje nás o tomto vopred alebo po zaslaní našej výzvy, zásielku na jeho požiadanie pošleme znova avšak náklady s tým spojené mu musíme znova účtovať.

 

3.8 Reklamácia

Pred prevzatím darčeka, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky.

 

Reklamácia sa vzťahuje len na:

-  vady, ktoré má zásielka pri ich prevzatí kupujúcim

 

Reklamácia sa nevzťahuje na:

- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru

- vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí použitých vecí

 

Postup pri reklamácii

Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

1. Po prevzatí objednávky si dôkladne prezrite dodaný tovar. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

2.  Reklamácie neposielajte formou dobierky. Tovar nám prosím do 10 dní vráťte v pôvodnom množstve a obale na Vaše náklady späť.

 

Doba vybavenia reklamácie

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.

 

O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.

 

Oprávnená reklamácia bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.

 

3.9 Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie

V prípade, kedy je predaj tovaru (resp. realizácia predmetu plnenia) uskutočnený na základe zmluvy uzatvorenej pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku (najmä elektronický obchod na Internete), má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia plnenia. Iba v prípade, pokiaľ by dodávateľ neodovzdal spotrebiteľovi informácie, ktoré je podľa § 12 zákona č.108/2000 (zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji) povinný odovzdať, činí táto doba 3 mesiace od prevzatia plnenia. Ak sú informácie riadne odovzdané v jej priebehu, dochádza k ukončeniu trojmesačnej doby a začína od tej doby trvať doba sedemdňová. Spotrebiteľ však nemôže odstúpiť od zmlúv vymenovaných v § 12 odst. 5 zákona č.108/2000 (zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji), zmluvy na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa, zmluvy na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli dodávateľa a ďalšie zmluvy vymenované zákonom.

 

Oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku musí byť dodávateľovi doručené do skončenia doby pre odstúpenie a dodávateľovi musí byť riadne vrátený kompletný tovar (plnenie) v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli spotrebiteľovi dodané. Pre rýchle vybavenie veci je nutné vrátiť tovar na rovnakú adresu dodávateľa, ktorá je v dokladoch k tovaru uvedená ako miesto, z ktorého bol tovar kupujúcemu odoslaný. Dôsledkom odstúpenia je povinnosť strán vrátiť si všetko, čo podľa zmluvy dostali. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie spotrebiteľ. Po odstúpení a riadnom vrátení tovaru spotrebiteľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu vrátiť spotrebiteľovi čiastku zaplatenú za tovar.

 

Zmluvu uzatvorenú na diaľku so spotrebiteľom možno zrušiť len za podmienok stanovených zákonom.

 

4. Spôsob objednávania kreditov

Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu objednavky@tulko.sk, kde uvediete presný počet kreditov o ktoré máte záujem, Vaše meno, Vašu presnú adresu a telefónne číslo.

Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Po zaslaní objednávky vám automaticky obratom príde potvrdenie o prijatí objednávky. 

Za objednané služby môže Používateľ zaplatiť týmito spôsobmi:

 

  • prevodom na účet - táto možnosť je pre registrovaných Používateľov. Pri objednaní služby, je možnosť zvolenia platby za službu vkladom alebo prevodom na účet. Pri zvolení tejto možnosti, bude na registračný mail zaslaná objednávka. Po uhradení objednávky a pripísaní sumy na účet, bude na registračný mail zaslaná faktúra.

 

5. Kúpa kreditu

Zakúpenie kreditu sa zrealizuje v prihlasovacom konte Používateľa v sekcii VIP služby a to zvolením požadovanej výšky kreditu a vybratím účtu. Úhrada za kúpu kreditu sa dá vykonať priamym vkladom na účet Prevádzkovateľa, prevodom na účet Prevádzkovateľa, online cez IB.

  • pri zvolení možnosti vkladu na účet alebo prevodu na účet, bude ihneď zaslaná na registračný mail vaša objednávka. Po uhradení objednávky a pripísaní sumy na účet, bude na registračný mail zaslaná faktúra a pripísané kredity (podľa objednanej hodnoty) na konto Používateľa. Kredity budú pripísané podľa doby pripísania platby na účet nasledovne:
    (a) ak bude platba pripísaná na účet Prevádzkovateľa do 12.00 hod. v pracovnom dni, kredity budú pripísané v ten istý deň najneskôr do 18.30 hod.
    (b) ak bude platba pripísaná na účet prevádzkovateľa po 12.00 hod., kredity budú pripísané najneskôr nasledujúci pracovný deň do 18.30 hod.
    (c) ak bude platba pripísaná na účet počas dňa pracovného voľna alebo štátneho sviatku, kredity budú pripísané najneskôr nasledujúci pracovný deň do 18.30 hod.

 

Zakúpený a nespotrebovaný kredit sa nevracia.

 

6. Aktivácia spoplatnených služieb

Každá VIP služba bude aktívna po objednaní a zaplatení kreditov a následnej aktivácie.

  • ak bude platba pripísaná na účet Prevádzkovateľa do 12.00 hod. v pracovnom dni, služba bude zvýhodnená v ten istý deň najneskôr do 18.30 hod.
  • ak bude platba pripísaná na účet Prevádzkovateľa po 12.00 hod., služba bude zvýhodnená najneskôr nasledujúci pracovný deň do 18.30 hod.
  • ak bude platba pripísaná na účet Prevádzkovateľa počas dňa pracovného voľna alebo štátneho sviatku, služba bude zvýhodnený najneskôr nasledujúci pracovný deň do 18.30 hod.

 

 

7. Zrušenie objednávky

V prípade, ak Používateľ si aktivoval službu, túto službu nie je možné stornovať, ani pozastaviť.

V prípade, ak Používateľ pozastaví alebo zruší službu, ktorú má aktivovanú, doba aktivovania plynie naďalej. Užívateľ v tomto prípade nemá právo na vrátenie peňazí ani kreditov.

V prípade, ak Používateľ zruší svoje Používateľské konto, Používateľ v tomto prípade nemá právo na vrátenie peňazí za kredity.

Ak Používateľ za objednanú službu nezaplatí, služba nebude aktivovaná.

 

8. Práva a povinnosti zmluvných strán

Práva a povinnosti Prevádzkovateľa:

  • pridať kredity Používateľovi na základe riadne vyplnenej a zaplatenej objednávky.
  • uvádzať stav kreditov v jeho konte.
  • zasielať e-maily s daňovými dokladmi za objednané a riadne zaplatené služby.
  • neposkytovať osobné údaje Používateľov tretím osobám, ani ich komerčné využívať.
  • informovať o nových skutočnostiach, ktoré Prevádzkovateľ prevedie v systéme
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek ukončiť poskytovanie služieb Užívateľovi, ak tento porušuje ustanovenia tejto dohody.
  • Prevádzkovateľ má právo komukoľvek bez udania dôvodu odmietnuť poskytnutie služby.
  • Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za škody, ktoré boli spôsobené nefunkčnosťou Služby z akéhokoľvek dôvodu. Zároveň si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo na technickú odstávku systému, ktorá môže spôsobiť dočasný výpadok dostupnosti spoplatnených služieb.
  • ak Prevádzkovateľ vykoná zmenu cien spoplatnených služieb, tieto nebudú mať vplyv na už objednané a uhradené spoplatnené služby počas celej doby, na ktorú boli zaplatené podľa cien z pôvodného cenníka.
  • v prípade porušenia Všeobecných podmienok zo strany Používateľa má Prevádzkovateľ právo upozorniť Používateľa a žiadať nápravu, deaktivovať spoplatnenú službu bez nároku na vrátenie peňazí alebo Používateľa zo systému vyradiť bez akéhokoľvek upozornenia a nároku na vrátenie peňazí.
  • Prevádzkovateľ ma právo ukončiť prevádzku Služby. V takom prípade je povinný na to upozorniť Používateľov najmenej 30 dní pred dátumom ukončenia prevádzkovania Služby. Od tejto doby nebude možné využiť zvýhodňovanie VIP služieb prostredníctvom spoplatnených služieb. Používateľovi, ktorý má aktivované platené služby, vzniká nárok na vrátenie pomernej časti z ceny za čas zostávajúci do konca predplatných služieb. Prevádzkovateľ je povinný vrátiť finančnú čiastku za neminutý objem kreditov Používateľa v jeho konte.

 

Povinnosti Používateľa:

  • dodržiavať Všeobecné podmienky, Podmienky pridávania a Obchodné podmienky pre využitie spoplatnených služieb
  • poskytovať pravdivé, presné, platné a kompletné informácie o sebe resp. firme, ktoré sú potrebné na vyhotovenie faktúr
  • pre zaplatenie spoplatnených služieb využiť jednu z možností spôsobu platenia za tieto služby

9. Reklamačný poriadok

V prípade záujmu o reklamáciu je Používateľ oprávnený písomne kontaktovať Prevádzkovateľa Služby.

Reklamácia musí obsahovať konkrétny popis reklamovanej skutočnosti.

Prevádzkovateľ spoplatnenej služby je povinný každú reklamáciu preveriť a v prípade, že táto je opodstatnená, podnikne kroky smerujúce k jej náprave.

Okrem uvedeného je tiež Prevádzkovateľ spoplatnenej služby povinný oznámiť Používateľovi svoje stanovisko k predmetu reklamácie a v prípade, že jej predmet posúdi ako relevantný, bude Používateľa informovať o zisteniach a krokoch smerujúcich k jeho náprave najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie.

Reklamácie sa prijímajú na e-mailovej adrese info(zavináč)tulko.sk.

10. Záverečné ustanovenia

Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom a Používateľom sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto Obchodné podmienky meniť.

Späť na začiatok